اعترااااااااااااااف کن .....

اگه می خوای لحظات شادی رو پشت سر بزاری بیا اینجا شما لایق بهترین ها هستید


آرشيو مطالب

دی 1393

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

موضوعات

نظر سنجی وب

سواد سنجی

شکلک های وب

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

چند لحظه با هم

سرگرمی و تفریحی بم پی

فوتبال 70

تنهـــــــــــاتر از همیشه

پکیج عینک سه بعدی

lovely

داشدبی

امیرپاشایی همه چی ساز

h@r chi bekh@y h@st

دوستان من(سونیاخانوم)

tik-clip| دانلود جدیدترین کلیپ ها

آدم برفی

پست های فیسبوکی

هالییوود

زندگی زیباست

مسترکد

بیا تو و حال کن

ساعت زنانه

حسی آشنا

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
امیر حسنی پور

نويسندگان
آخر خنده , مطالب طنز , , مطالب طنز، مطالب جدید، مطالب خفن، جوک، مطالب خنده دار، آخر خنده، مطالب آخر خنده، , مطالب خنده دار , مطالب جدید , جوک , اس ام اس خنده دار , مطالب آخر خنده , نظر سنجی , ترول جدید , تروال , جوک , مطالب خفن , مطالب طنز، مطالب جدید، مطالب خفن، جوک، مطالب خنده دار، آخر خنده، مطالب آخر خنده، ,


درباره وبلاگ



به وب من خیلی خوش اومدین امیدوارم با این مطالب لحظات شادی رو برای شما فراهم کنم نظر یادتون نر ه دوستان گلم
ahp.amir113@gmail.com

پیوند های روزانه

شارژر پاور بانک

عینک ریبون

عینک ویفری

خرید عینک ریبن خلبانی

فروشگاه ساعت

چراغ خواب لاک پشتی

فروشگاه ساعت مچی

فروشگاه ساعت دیواری

چت روم

خرید ساعت مچی

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

:))))))))))

چی بگم دیگه.......تروله!!!!

یه صلوات بفرستید ... آق امیر اومد ...!!!

املای سوالی

قوانین که نیوتون از قلم انداخت

اشعار طنز

جوک

بکس

jok

کار خدا

ﻣﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺁﺩﻡِ ﺑﻬﺘﺮﯼ ﺑﺎﺷﻢ ﺍﻣﺎ ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﻭﻗﺖ نمیشه :))

سلااااااااااام

سوادسنجی جدید ... !!!

پیست حرفه ای

با شرح

خودکار یک دانشجو

جواب بده...

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 359
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 856
بازدید کل : 166351
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1
























اعترااااااااااااااف کن .....


 

سلاااااااااااااااام 

خوبین ؟؟؟ خوبمممم
 

شما که منو دق دادین با این نظراتتون :((

حالا برین ادامه
 


 

اعتراف میکنم یه شب رفتیم عروسی وقتی خانواده عموم اومدن گفتن نزدیک بوده با یه تریلی تصادف کنن…تو خونه داشتیم حرف میزدیم رو کردم به شوهر خواهرم گفتم خدا بهشون رحم کرد خوب شد زیر تلیلی نرفتن….خدا میدونه چقدر شوهر خواهرم مسخرم کرد..

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

اعتراف میکنم بچه بودم وقتی بارون میومد تو راه برگشت از مدرسه با چکمه هام از جاهایی رد میشدم که آب بیشتری جمع شده بود،کلی هم ذوق میکردم که پاهام خیس نمیشه…
عجب روزایی بود..


 

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

حتما شنیدید که به متولدین دهه ۸۰ میگن گودزیلا.؟؟ البته من بشخصه معتقدم اینا گودزیلارو هم رد کردن!!
ما یدونه از این گودزیلا کوچولوها تو خونمون داریم چند وقت پیش داشتم کتلت درست میکردم اومده آشپزخونه پیش دستیو پشت سرش قایم کرده میگه خاله جون من خیلی دوست دارم تو هم منو خیلی دوس داری مگه نه؟
منم کلی ذوق کردم و گفتم آره نفسم قربونت برم.
پیش دستیو گرفت سمتم گفت حالا یدونه کوکو (کتلت) بهم بده!
اعتراف میکنم تاحالا هیچکس انقدر خرم نکرده بود!!!!

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

یکی از دوستام تعریف میکرد یدفه گوشی موبایلش افتاده بود تو ( گلاب به روتون ) طاق دستشویی بعد یه نابغه ای پیشنهاد داد که زنگ بزن ببین دقیقا کجا افتاده؟ بعد این دوسته منم نابغه تر از اون، زنگ زد! گوشیه رو ویبره بوده کلا فنا شد.
بعد تصور کنید تو اون لحظه قیافه دوستم
اون نابغه :))
مخترع موبایل:((
من بعداز شنیدن این قضیه
شما بعداز خوندن این مطلب؟؟؟

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

بگم از سوتی دوستم:یه بار سر کلاس یه بحثی شد یکی از بچه ها میخواست بگه قوطی شامپو گفت شوطی قامپو…مارو میگی مردیم از خنده

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

اعتراف میکنم چند روز پیش دبیر نداشتیم،کلاس ما هم به شیطنت معروفه(چون من دانش آموزشم دیگه!)دوستمو تو سالن دیدم،به بچه ها گفتم بیاین درو بگیریم تا اذیتش کنیم.ازقضا مدیرمون یه دبیر شیمی رو واسه ما فرستاده بود.اینا پشت در منتظر بودن و در میزدن ،ما هم درو گرفته بودیم.داد زدم گفتم ناخوناتو نشون بده،بعد از چند دقیقه فهمیدیم اون دبیر شیمیه بوده.معاون گفت ازانضباط همتون دو نمره کم میکنم.


 

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

اعتراف میکنم بچه که بودم همیشه پسرداییمو با پسرعمم اشتباه میگرفتم یعنی فکر میکردم این دوتا یکین!!! تا اینکه تو یکی از مهمونیا دوتاشونو باهم دیدم، اصلا باورم نمیشد اینا دوتان!! جالبش اینجاست اونموقع پسرداییم مجرد بود پسرعمم بچه هم داشت ولی تشخیصش برا من خیلی سخت بود
الان هرچی فکر میکنم هیچ نقطه مشترکی تو اون دو نفر پیدا نمیکنم واقعا نمیدونم چرا اونطوری فکر میکردم؟؟؟
تازه این قضیه تو خانواده ما ارثیه چون آبجیمم دوتا خاله هامو فکر میکرد یکین!!

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

یکبار گزارشگر رادیو راجع به گیاه خواری از داداشه دوستم نظر میپرسه اونم جو گیر میشه میگه گیاه خواری خیلی  چیزه خوبیه من خودم گیاه خوارم گزارشگره میگه مثلا چه غذاهایی میخورید؟ اونم میگه مثلا قورمه سبزی، سبزی پلو.!

♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠اعترافات خنده دار♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠♦♠

اعتراف میکنم که وقتی دوم دبیرستان بودم زنگ زیست وقتی دبیر وارد کلاس شد همه بلند شدیم من یواشکی صندلی دوستم را کشیدم وقتی میخواست بشینه محکم خورد زمین همه خندیدندبعد از دوستم معذرت خواستم ولی خدا را شکر کردم که اتفاقی براش نیفتاد جوونیه دیگه کاریش نمیشه کرد.


 

منبع : بیتوته
 


 

حالا شماااااااااا خوانندگاااااااااااان عزیز هم اعترافاتتون و سوتی هاتونو برام کامنت کنید .... مرسی
 


نظرات شما عزیزان:

parisa
ساعت16:55---6 دی 1392
برو بابا با این وبت


مزخرفه
پاسخ: نظر لطفتونه
پاسخ: مهدی میدونم تویی لازم نیست با یه اسم دیگه بیای نظر بدی وبلاگت مزخرفه جالبه هر وقت هر جا میری با اسم پریسا خودتو معرفی میکنی بابا یکم خودتو آپدیت کن


سونیا
ساعت15:42---6 دی 1392
سلام خوبی مر۳۰ بهم سر زدی وبت واقعا خوبه کلی خندیدم من تورو لینک کردم بازم بیا بای@} ;-
پاسخ: چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: همه چی ,

نوشته شده توسط امیر حسنی پور در جمعه 6 دی 1392





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by tanz2014 This Template By Theme-Designer.Com